تکنیکال سئو

تکنیکال سئو به صورت کامل و جامع در این وبلاگ آموزش داده شده است

تکنیکال سئو

تکنیکال سئو به صورت کامل و جامع در این وبلاگ آموزش داده شده است

All About Fraggles (قطعه + دسته) - جمعه وایت برد

"بخش" در SEO چیست و مشاوره SEO و چگونه آنها با نمایه سازی اول موبایل ، اشخاص ، نمودار دانش و کارهای روزانه شما ارتباط دارند؟ سیندی کروم در این نگاه اجمالی درباره صحبت های موزون 2019 خود ، توضیحاتی در مورد همه چیزهایی که باید در مورد قطعات موجود در این نسخه از Whiteboard Friday بفهمید ، توضیح می دهد.

برای باز کردن نسخه با وضوح بالا در یک برگه جدید ، روی تصویر تخته سفید کلیک کنید!
رونویسی فیلم

سلام ، هواداران Moz نام من سیندی کروم است و من مدیرعامل MobileMoxie مستقر در دنور ، کلرادو هستم. ما سئو موبایل و مشاوره ASO را انجام می دهیم. من اینجا در سیاتل هستم که در MozCon صحبت می کنم ، اما امروز جمعه Whiteboard را برای شما ضبط می کنم ، و ما در مورد fraggles صحبت می کنیم.

بنابراین شکافها آشکارا نامی هستند که من از جیم هنسون ، که "Rock Fraggle" را ایجاد کرده است ، قرض می گیرم. اما این ترکیبی از کلمات است. این ترکیبی از قطعه و دسته است. من در مورد fraggles به عنوان یک روش جدید یا یک عنصر یا چیز جدیدی که گوگل ایندکس می کند صحبت می کنم.
فهرست بندی و نمایه سازی تلفن همراه اول

بیایید با ایده اول برای نمایه سازی موبایل شروع کنیم ، زیرا شما باید اینگونه درک کنید که قبل از ادامه کار می توانید به درک بخش های مختلف بپردازید. بنابراین من معتقدم که فهرست بندی اول موبایل کمی بیشتر از آنچه گوگل می گوید است. گوگل می گوید که فهرست بندی اول موبایل فقط تغییر خزنده بود.

آنها یک خزنده دسک تاپ داشتند که در درجه اول خزنده و نمایه سازی بود و اکنون یک خزنده موبایل دارند که برای خزیدن و ایندکس کردن سنگین کار را انجام می دهد. در حالی که من فکر می کنم این درست است ، من فکر می کنم در پشت صحنه اتفاق می افتد که آنها درباره آنها صحبت نمی کنند ، و ما شاهد شواهد زیادی در این زمینه هستیم. بنابراین آنچه من معتقدم این است که فهرست بندی اول موبایل نیز درمورد نمایه سازی بود ، از این رو نام.
نمودار دانش و اشخاص

بنابراین من فکر می کنم که گوگل نمایه خود را در اطراف نهادها یا اطراف افراد خاص در نمودار دانش سازماندهی مجدد کرده است. بنابراین این نوعی از نمودار خشن من از نمودار دانش بسیار ساده است. اما نمودار دانش مربوط به شخص ، مکان ، چیز یا ایده است.

اسمها موجودیت هستند. نمودار دانش دارای گره هایی برای همه افراد اصلی ، مکان ، چیز یا افراد موجود در آنجا است. اما همچنین ایندکس می کند یا همچنین روابط این ایده را با این ایده یا این چیز با این چیز سامان می دهد. آنچه برای آن برای گوگل مفید است این است که این چیزها ، این مفاهیم ، این روابط در همه زبانها صادق هستند و اینگونه است که نهادها کار می کنند ، زیرا موجودات قبل از کلمات کلیدی اتفاق می افتند.


این می تواند یک مفهوم سخت برای سئو باشد که بتواند مغز خود را بپیچاند ، زیرا ما بسیار عادت داریم که با کلمات کلیدی برخورد کنیم. اما اگر به یک موجودیت فکر می کنید چیزی که توصیف شده توسط یک کلمه کلیدی است و می تواند آژانس زبان باشد ، اینگونه گوگل راجع به اشخاص فکر می کند ، زیرا اشخاص موجود در نمودار دانش به تنهایی نوشته نمی شوند یا شناسه منحصر به فرد آنها یک کلمه نیست ، این یک عدد است و اعداد مربوط به زبان آگنیستیک هستند.

اما اگر به موجودی مانند مادر فکر کنیم ، مادر مفهومی است که در همه زبانها وجود دارد ، اما ما برای توصیف آن کلمات متفاوتی داریم. اما صرف نظر از این که شما با چه زبانی صحبت می کنید ، مادر با پدر ارتباط دارد ، با دختر مربوط است ، به پدربزرگ مربوط می شود ، همه به همان روش ها ، حتی اگر ما به زبان های مختلفی صحبت می کنیم. بنابراین اگر گوگل بتواند از آنچه آنها را "لایه موضوع" می نامد و اشخاصی را به عنوان روشی برای فیلتر کردن اطلاعات و درک جهان استفاده می کند ، پس آنها می توانند این کار را به زبانهایی انجام دهند که در آن قوی باشد و بگوید ، "ما می دانیم که این صحیح کاملاً صحیح است 100٪ تمام وقت. "

سپس آنها می توانند این درک را در مورد زبانها اعمال کنند که آنها دارای نمایه سازی یا درک زمان سخت تری هستند ، بلکه به اندازه قوی نیستند یا الگوریتم ساخته نشده است تا چیزهایی مانند پیچیدگی های زبان را بفهمد ، مانند آلمانی که در آن کلمات واقعاً طولانی یا کلمات دیگری ایجاد می کنند. زبانهایی که در آنها کلمات کوتاه زیادی به معنای چیزهای مختلف یا اصلاح کلمات مختلف است.

همه زبانها متفاوت است. اما اگر آنها بتوانند از API ترجمه و API های زبان طبیعی خود برای ساخت نمودار دانش در مکانهایی که قوی هستند استفاده کنند ، می توانند از آن با یادگیری ماشینی برای ساختن آن استفاده کنند و کار بهتری برای پاسخگویی به سؤالات در مکان ها یا زبانهایی که در آن ضعیف هستند. بنابراین ، وقتی این موضوع را درک کردید ، آسان است که در مورد فهرست بندی اول موبایل به عنوان یک مجموعه بزرگ دانش دانش فکر کنید.

ما این اتفاق را از نظر آماری دیده ایم. نتایج نمودار دانش بیشتر و موارد دیگر دیگری وجود دارد که به نظر می رسد مربوط به نتایج نمودار دانش است ، مانند افرادی که می پرسند ، افراد نیز جستجو می کنند ، جستجوهای مرتبط را انجام می دهند. همه اینها عناصر یا گره های مختلف را در نمودار دانش توصیف می کنند. بنابراین ، هنگامی که آن چیزها را در جستجو مشاهده می کنید ، می خواهم فکر کنید ، سلام ، این نمودار دانش است که به من نشان می دهد که چگونه این موضوع با موضوعات دیگر مرتبط است.

بنابراین ، هنگامی که گوگل نمایه سازی اول موبایل را راه اندازی کرد ، فکر می کنم دلیل این امر دو سال و نیم طول کشید ، زیرا آنها مجدداً دوباره وب را ویرایش می کردند و آنرا در اطراف نمودار دانش سازمان می دادند. اگر فکر می کنید به AMA که جان مولر درست در زمان راه اندازی دانش دانش درست عمل کرده است ، به سؤالات زیادی پاسخ داد که در مورد جاوا اسکریپت و href lang بود.

وقتی این موضوع را در آن زمینه قرار دهید ، معنای بیشتری پیدا می کند. او می خواهد موجودیت را درک کند ، یا می داند که درک موجودیت واقعاً مهم است ، بنابراین زبان href نیز بسیار مهم است. پس همین کافی است حالا بیایید در مورد شکننده ها صحبت کنیم.
شکننده = قطعه + دسته

بنابراین شکافها ، همانطور که گفتم ، قطعه ای به علاوه دسته هستند. این مهم است که بدانید از شکافها - اجازه دهید من به اینجا بروم - برچسب ها و قطعات ، چیزهای زیادی در آنجا وجود دارد که قطعات آنها وجود دارد. بنابراین می توانید به برنامه های بومی ، بانک اطلاعاتی ، وب سایت ها ، پادکست ها و فیلم ها فکر کنید. اینها همه قابل تقسیم است.



حتی اگر URL نداشته باشند ، ممکن است آنها محتوای مفیدی باشند ، زیرا گوگل می گوید هدف آن سازماندهی اطلاعات جهان است ، نه سازماندهی وب سایت های جهان. من فکر می کنم که از لحاظ تاریخی ، گوگل به نوعی در این خزنده و نمایه سازی وب سایت ها قفل شده است و این موضوع را نگران کرده است ، می خواهد بتواند موارد دیگری را نشان دهد اما این کار را نمی تواند انجام دهد زیرا همه به URL نیاز داشتند.

اما با وجود قطعات ، به طور بالقوه لازم نیست URL داشته باشید. بنابراین این موارد را به خاطر داشته باشید - برنامه ها ، بانک اطلاعاتی و مواردی از این دست - و سپس به این نگاه کنید.


بنابراین این یک صفحه سنتی است. اگر به یک صفحه فکر می کنید ، Google به نوعی مجبور شده است ، به لحاظ تاریخی از طریق زیرساخت های خود ، صفحات را سطحی کند و صفحات را رتبه بندی کند. اما اگر صفحات بیش از حد زیادی در مورد آنها وجود دارد ، صفحات گاهی اوقات برای رتبه بندی تلاش می کنند.

به عنوان مثال ، آنچه شما در اینجا به شما نشان داده ام صفحه ای در مورد سبزیجات است. این صفحه ممکن است بهترین صفحه در مورد سبزیجات باشد و ممکن است بهترین اطلاعات در مورد کاهو ، کرفس و تربچه را داشته باشد. اما از آنجا که به آن مضامین رسیده و شاید مباحث بیشتری در مورد آن وجود داشته باشد ، همه آنها یکدیگر را رقیق می کنند ، و این صفحه عالی ممکن است برای رتبه بندی تلاش کند زیرا این موضوع به یک موضوع متمرکز نشده است ، و در یک زمان.

گوگل می خواهد بهترین چیزها را رتبه بندی کند. اما از لحاظ تاریخی آنها به نوعی ما را تحت فشار قرار داده اند تا بهترین چیزها را در یک صفحه قرار داده و آنها را از هم جدا کنیم. بنابراین آنچه ایجاد شده این است که این "محتوا پادشاه است ، من به محتوای بیشتری نیاز دارم ، باید ذهنیت بیشتری در SEO ایجاد کنم." مشکل اینجاست که همه می توانند برای هر کلمه کلیدی که می خواهند برای آن دسته بندی کنند و یا برای هر گروه کلمات کلیدی که می خواهند برای آن رتبه بندی کنند ، صفحات بیشتر و بیشتری ایجاد کنند ، اما فقط یک نفر به رتبه شماره یک می رود.

گوگل هنوز مجبور است تمام صفحاتی را که به ما گفته است بسازد و آن را خلق کند و این شخصیت را در اینجا ایجاد می کند ، فکر می کنم Marjory the Trash Heap که اگر شما Fraggles را به خاطر بیاورید ، Marjory the Trash Heap اوراکل آگاه بود. اما وقتی همه ما فقط برای داشتن یک صفحه جداگانه برای هر موضوع ، نوع محتوا با کیفیت پایین و متوسط ​​ایجاد می کنیم ، این امر زندگی گوگل را سخت تر می کند ، و این امر زندگی ما را سخت تر می کند.


پس چرا ما همه این کارها را انجام می دهیم؟ پاسخ این است که گوگل فقط می تواند صفحات را فهرست بندی کند و اگر صفحه خیلی طولانی باشد یا موضوعات بسیار زیاد باشد ، گوگل گیج می شود. بنابراین ما توانسته ایم Google را انجام دهد. اما بیایید وانمود کنیم ، با من در این باره ، زیرا این یک تئوری است ، من نمی توانم آن را اثبات کنم. اما اگر Google مجبور نبود یک صفحه کامل را فهرست بندی کند یا به آن قفل نشده باشد و فقط می تواند یک صفحه را نمایه کند ، این امر باعث می شود که Google بتواند روابط موضوعات مختلف را به یک صفحه بفهمد ، اما بیت های صفحه را به قسمت های مختلف نمودار دانش سازماندهی کنید.

بنابراین این صفحه در مورد سبزیجات می تواند در زیر گره سبزیجات نمودار دانش فهرست بندی و سازماندهی شود. اما این بدان معنی نیست که بخشی از کاهو از صفحه را نمی توان به طور جداگانه در زیر بخش کاهو از نمودار دانش و غیره فهرست کرد ، کرفس به کرفس و تربچه به تربچه. حالا می دانم که این رمان است و خیلی سخت است که فکر کنید درباره مدت طولانی SEO کار کرده اید یا خیر.

اما بیایید به این فکر کنیم که چرا گوگل مایل است این کار را انجام دهد. Google به سمت همه این نوع تجربه های جستجوی جدید که در آن ما جستجوی صوتی داریم ، رفته است ، ما نوع صفحه اصلی Google Hub را با صفحه نمایش داریم ، یا جستجوهای تلفن همراه داریم. اگر فکر می کنید Google چه کاری انجام داده است ، ما شاهد افزایش افراد نیز هستیم و ما شاهد افزایش قطعه های برجسته هستیم.

آنها واقعاً مدتهاست که به نوعی قطعات ساختن قطعات یا ایندکس کردن قطعات بوده و آنها را در قطعه های برجسته نشان می دهند. تفاوت بین این و شکافها در این است که وقتی بر روی یک بخش جستجو کلیک می کنید ، هنگامی که در نتیجه جستجو قرار می گیرد ، Google به طور خودکار به آن بخش از صفحه می رود. این قسمت دسته است

بنابراین دسته هایی که قبلاً از آنها شنیده اید. آنها نوعی ساختمان وب مدرسه قدیمی هستند. ما آنها را بوک مارک ها ، پیوندهای لنگر ، لینک های پرش لنگر ، مواردی از این دست می نامیم. این زمانی است که به طور خودکار در قسمت سمت راست صفحه حرکت می کند. اما آنچه ما با fraggles دیدیم اینست که گوگل در حال برداشتن متن های متن است و وقتی روی آن کلیک می کنید ، مستقیماً به آن متن در صفحه می روند.

بنابراین ما می بینیم که این اتفاق در برخی از نتایج اتفاق افتاده است. جالب اینجاست که گوگل در حال پخش این پیوند است. لازم نیست لینک جهش را در آنجا برنامه ریزی کنید. Google در واقع آن را پیدا کرده و آن را برای شما قرار می دهد. بنابراین Google قبلاً این کار را انجام داده است ، به خصوص با قطعه های برجسته AMP. اگر یک قطعه دارای ویژگی AMP دارید ، بنابراین یک قطعه برجسته برجسته که از صفحه AMP برداشته می شود ، وقتی از طریق صفحه کلیک می کنید ، Google در واقع در حال پیمایش و برجسته کردن قطعه برجسته است تا بتوانید آن را در متن در صفحه بخوانید.

اما این اتفاق در نوع دیگری از موقعیت های پرمخاطره نیز اتفاق می افتد ، به خصوص با تالار گفتگو و مکالمه که در آن می توانید بهترین پاسخ را انتخاب کنید تفاوت بین شکننده و چیزی شبیه به یک پرش در این است که گوگل قسمت پیمایش را پوشش می دهد. تفاوت بین یک سایت و پیوند سایت در پیوند لینک سایت به صفحات دیگر است و تکه ها ، آنها به چندین قسمت همان صفحه طولانی پیوند دارند.

بنابراین ما می خواهیم از ادامه ساخت صفحات با کیفیت پایین یا کیفیت متوسط ​​که ممکن است به Marjory the Trash Heap بروید ، بپرهیزیم. ما می خواهیم شروع کنیم به اینکه فکر می کنیم Google می تواند قسمت مناسب صفحه را درباره یک موضوع خاص پیدا کند و شناسایی کند ، و آیا این موضوعات به اندازه کافی مرتبط هستند که هنگام نمایه سازی آنها به سمت نمودار دانش ، آنها را درک می کنیم.
نمودار دانش در مناطق مختلف ایجاد می شود

بنابراین من شخصاً فکر می کنم که ما در ساخت چیزهای مختلف در ساخت نمودار دانش می بینیم. من فکر می کنم قطعه های برجسته نوعی واقعیت ها یا ایده هایی هستند که در نمودار دانش به دنبال خانه یا اعتبار هستند. به نظر می رسد افراد نیز گره های مرتبط هستند. افراد نیز به جستجوی همین چیزها می پردازند. جستجوهای مرتبط ، همین مورد قطعه های برجسته ، اوه ، آنها دو بار در آنجا هستند ، دو قطعه برجسته. در وب یافت شده است ، که روش دیگری است که گوگل با استفاده از مبانی گسترش دهنده ها را قرار می دهد و سپس یک چرخ فلک از قطعات برجسته به شما می دهد تا روی آن کلیک کنید.


بنابراین ما همه این موارد را می بینیم ، و برخی از SEO به نوعی ناراحت می شوند که گوگل در حال بالا بردن مطالب زیادی است و آن را در نتایج جستجو قرار می دهد و شما نمی توانید کلیک کنید. ما می دانیم که 61٪ از جستجویهای موبایل دیگر کلیک نمی کنند و به این دلیل است که افراد اطلاعاتی را که می خواهند مستقیماً در SERP پیدا می کنند.

این برای سئو کار سخت است ، اما برای گوگل بسیار عالی است زیرا این بدان معنی است که Google دقیقاً آنچه را که کاربر می خواهد ارائه می کند. بنابراین آنها احتمالاً قصد دارند این کار را ادامه دهند. من فکر می کنم SEO می خواهد نظر خود را تغییر دهد و آنها می خواهند در آن مطالب پنجره دار ، در محتوای برداشته شده قرار بگیرند ، زیرا وقتی Google شروع به انجام این نوع کارها برای برنامه های بومی ، بانک های اطلاعاتی و سایر محتواها می کند ، وب سایت ها ، پادکست ها ، مواردی از این قبیل ، آنگاه این رقبای جدیدی هستند که شما هنگام رده بندی وب سایتها مجبور نیستید با آنها سر و کار داشته باشید ، اما این مطالب جذاب تر از محتوا هستند که گوگل در حال نمایش یا بلند کردن و نشان دادن آنها در SERP حتی اگر نیازی به نشانی اینترنتی نداشته باشد ، زیرا Google فقط می تواند آنها را پنجره کند و به آنها نشان دهد

بنابراین ترجیح می دهید برداشته شود تا اصلاً نشان داده نشود. بنابراین این برای من است و قطعه قطعه را نشان می دهد. من دوست دارم در نظرات به سوالات شما پاسخ دهم ، و بسیار متشکرم. من امیدوارم که شما نظریه در مورد fraggles را دوست داشته باشید.



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد